CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, November 10, 2011

Supplement~ USANA

Supplement???Nie bukan ubat okeh tapi untuk kesihatan badan dan mengelak dari penyakit. (eh-eh btol ker statement aku nie? ;p) ada makan ker???

First time...aku makan.Sebelum nie, emmm jangan harapla aku nak tengok dan melayan..apatah lagi nak menelan.Bkn apa, bagi aku, salah satu sebab semua supplement sama je.Harganya pun boleh tahan.tak sanggup beb!dulu..aku ambik tak kisah bab-bab nie.Terukkan???ishhhhhh...Tapi sekarang, dalam golongan org yg baru nak INSAF.usia mengejar ku!So, aku harus mengejarnya.hahahhahahaha.

Nak tau camno aku boleh terjebak ngan supplement nie?akupun tak percaya tapi memang realitinya beb..secara tiba-tiba.Kesannya, alhamdulillah setakat nie badan aku makin bertambah cergas + maintain.hahahahaha ;p (kalau kata makin chomelll...takut korang tak caya lak.hahahahha ;p)

Aku terjebakpun dari mr hubby jugak.Nie gara-gara dari kawan baiknya.Ntah camna diapun boleh terjebak + join the club!Kesan yg ada pun dia dah rasa..Trus...satu kampung dia buat promotion.kasi jaja ini barang!hahahahha;p akupun terkejut!yelah tak sangka. beb!


nie la produknyer.


kalau saper nak diet + turun berat badan~ just minum air nie nie. insyAllah..ringan badan + sihat. ;)



supplement nie la yg aku amalkan sekarang.alhamdulillah. ;p


Supplement nie made from US, tapi jangan risau dijamin HALAL.kalau korang berminat nak tahu pasal supplement nie, jom klik :




# kalau anda berminat : boleh hubungi saya by blog saya nie. ;p


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...