CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, August 23, 2011

1st besday boboi ~MUHAMMAD ADI ZAIM!

 pejam celik, pejam celik...si budak kecik nie, my little encem boy dah besor!!yeahh!!umurnya sudah setahun.
"HEPI BESDAY my dear!" semoga menjadi anak yg soleh...ibu, ayah dan kakak auni sentiasa menyayangi awak!!

15.08.2011 bersamaan 15 ramadhan..tarikh keramat buat si dia..masih segar di ingatan aku nie (tertiba nak flash back ;p) ingat lagi...masa tu;
org lain duk sibuk posa.lagi2 kat nurse-nurse kat spital kajang tu.aku plak duk menahan sakit nak bersalin...tanda-tanda aku nak bersalin lak xder kuar darah @ air ketuban..yang bestnya aku sakit cam nak buang air besor..sebelum tu, asyik ke toilet jer aku dibuatnya.ingatkan salah makan, rupanya tanda nak bersalin.kekekekke.. mujur mak ada kat umah masa tu..dialah yg paksa aku g spital...kelakar plak biler ingat time tu!


alhamdulillah, budak kecik nie selamat kuar dr perut ibu nie jam 4.25 ptang, beratnya 3.1 kg..besor gak eh!ingat lagi, time tu ujan lebat kat luar..hehehheh sempat gak aku terpandang jendela luar wlpun tgh sakit nak beranak. ;p yg penting, semuanya sudah selamat. amin.dan masih segar di ingatan.. time nie aku x posa!!29 hari aku kena ganti posa..perghhhhh...pengalaman ngeri beb! ;p



Sekarang, budak kecik nie dah setahun...tp blum lagi pandai berjalan...gigi depan dan atas dah 8 batang..ibu tak sabar nak nengok awak berjalan + berlari + melompat2 +++ (x dpt bayangkan..kompim, satu umah macam kapal karam nnti! ;p)



jom, layan jap gambor-gambor si dia~ ;

nie masa dia lahir...alahaiiii..lain bebenor raut wajahnya..;p


selepas di botakkan rambutnya...wahhhh!!


bila dah pandai meniarap...


pandai dah naik walker tuuu..;p




tadaaaa...
INI lah dia yg "terkini"!







** rindu plak masa tgh 'pregnant'!Wahhhh.. ;p 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...