CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, March 19, 2011

Nasi minyak dtg lagi!

Minggu terakhir cuti sekolah akan berakhir dan ari nie jugaklah aku sempat makan nasi minyak kat kenduri org.kawin.Paham-paham jerlah, kalau cuti sekolah pasti "ada" kenduri kawin...mmg tak dapat dipisahkan!tiba-tiba teringat di majlis kawin aku dulu-dulu..errrr  tertiba mengamit nostalgia gitu!


moh sama-sama kita "flash back" semula!a special day..11.06.2005

Pagi-pagi lagi kami dah kuar rumah, cuaca ari nie mmg. agak suram + mendung!lagipun kami nak kejar masa utk breakfast kat Mcd area prima saujana tu..masa mmg terhad!almaklum la lepas tu nak kejar nasi minyak pulak!phewwww..ramai btol org kat Mcd..mungkin cuti skolah @ada promotion baik punyer!!aku salah seorg yg tak ketinggalan utk promotion baik punyer!hehehhehe...tq mcd. bagi kupon FREE!nasib baik kami smpai awal, kalau tak "berjanggut" nak beratur +  cari parking keta.mmg akan naik tensen!

Dr. mcd. terus menghala ke kawasan Teluk Panglima Garang.. ke rumah pengantin sepupu hubby ku.Perjalanan yg agak ngantuk + sejuk...ujan turun lebat!(kalau kat umah nie, kompim aku dah berguling-guling kasi zzzzz.)
Alhd. sampai gak ke destinasai yg di tuju...walaupun ujan dah turun, tetamu tetap datang!ramai jugak org. & mmg meriah!wahhhh..dapat jugaklah aku merasa nasi minyak org kawin!maka ari nie jugaklah "dapurku tak berasap lagi"!masa utk. berehat!hati senang, jiwa happy!

**for ujang, "SELAMAT PENGANTIN BARU"!moga kekal selamanya..insy.**

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...