CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, February 22, 2011

zaman muda-mudi!

Entah kenapa dengan tiba-tiba...teringat plak  kisah-kisah dahulu kala..dlm. erti kata zaman muda-mudi gitu @ zaman anak dara!rindu!Biler di flash back semula....ohhhhh!!indah-indah belaka....almaklum la masih di bawah pengawasan @ ketiak mak dan abah....kalau la ader "doreamon"..pasti, aku nak ulang kembali zaman dahulu kala....hehehhehe....(yerrr la sgt!...)
Dulu-dulu...aku berpindah randah...sbb abah bekerja sbg warder penjara...berhijrah la konon-kononnyer..so, ramai ler kawan di sekeliling ku...dan byk jgk pengalaman yg aku dpt biler berada di tempat baru & kawan baru..
Bermula tadika, di usia 5 tahun hingga  6 tahun, aku belajar tadika KEMAS di Penjara Batu Gajah, Perak..naik darjah 1 hingga lah darjah 6, aku plak bersekolah di SRK ST BERNADETTE'S CONVENT, Bt. Gajah...kiranyer dapat jadi org peghak!aku kan anak jati org "kome"....hehehhehe.
Form 1 hingga form 5 aku bersekolah plak di SEK. MEN. KEB. MERCHANG, Terengganu...ha!jgn tak caya, tiba-tiba dah berhijrah ker negeri tganu kiter!!"peteh ganu peteh....bkn apa, abah dapat bertukar ke penjara marang, Tganu...terrer jgk la aku ngan loghat tganu....tp yg pasti, PERAK ttp dihati!!!
Rindu ehhh...nak jumpa kalian semua..??masih ingatkah??



                                    





*cuba ler teka tang mana saya...???

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...