CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, February 2, 2011

"touching" nya saya....

ari nie..tiba2, aku sedih sgt...ntahla...syahdu biler mdengar cerita itu....mmmm mgkin naluri & perasaan aku sbg seorg ibu kut..dan aku rasa korangpun akan terasa!!mudah sungguh air mata ini mengalir....
yer..aku memahami akan situasi itu..kalau aku ditempatkan...sbg seorg ibu, macam2 difikirkan..cuma, kesabaran & kuatkan semangat ubatnya..walaubagaimanapun DIA MAHA KUASA dan DIA lah MAHA SEGALA-GALANYA...insy, mgkin ada hikmah di sebaliknya.
aku tahu, dia cuma meluahkan apa yg tersirat di fikiran nya...malahan aku tahu dia mahu berkongsi rasa yg terpendam dalam hatinya....dan aku sekadar mampu mmberi kata2 semangat buatnya...yer, doa ibu akan dimakbulkan..insy. dik, ingat.."syurga ibu, ditelapak kaki ibu"!!itulah pengorbanan dr ibu namanya...
Mgkin, ini semua ujian dr-NYA....sbg insan biasa, kita harus redha di atas apa yg ditetapkan oleh-Nya..yer, DIA sayang pada kita...aku pernah  juga melalui situasi begini cuma berlainan situasi dr.nya...tiada sesiapa yg memahami, hy DIA sahaja yg memahami...org lain pandai berkata2...tp x rasa apa yg ku rasa!!cuma, satu jer yg aku pinta,,,fikir yg positif & kuatkan semangat...yer...aku redha!sentiasa dekatkan diri kepadaNYA..insy, segala urusan akan dipermudahkan olehNYA, amin.alhd, syukran ya ALLAH!
dik...dari jauh akak sentiasa mendoakan kesejahteraan buat mu sekeluarga.. dan insy, NUR ADRIANA AMANI sentiasa dibawah lindunganNYA..amin..
"i'm proud with u dear!!"moga ikatan kasih-sayang kita bersemi buat selama-lamnya...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...