CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, February 2, 2011

Nasi Ayam "ESSO" On The Run...

Ha....nasi ayam esso???kat petrol pam esso la...aku ingatkan nasi ayam tesco...isshhh aparaaaa, ketinggalan btol aku nie..heheheehe. tak tahu la plak kat situ ader jual..barula ku tahu, tu pun member2 opis heboh2kan!almaklumla saya kan peminat setia pada shell + petronas jer..maaf yer esso anda tiada dalam list ku..
1st time aku makan....pergghhhhh..mmg sedap!!disebabkan "malas" tahap gaban nak kuar cari mkanan, mmber opis dijadikan mangsa tolong tapaukan.hehehhe..toce2!!lain kali bleh lagi yer!
bleh tahan gak rasanyer....(ker aku yg tgh kelaparan..???maklumla bfast ngan roti canai jer td....)

                nasi + ayam+ sup + sambal + air = RM 4.50...ok la....berbaloi-baloi!!

lepas nie petrol pam esso dalam senarai ku..tp bkn minyak yer..tp nasi ayam nyer!!hehehehhehe..mana la tahukan, tgh2 kelaparan..cpt + mudah...terus serbu ke esso...tggu yer esso!!customer baru sampai...
so, apalagi kawan2...jom! beli la.....anda pasti berpuas ati!!mantoppppp....

4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...