CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, July 5, 2012

#39 weeks



Semakin nak penghujung pregnant, makin laju plak aku merajinkan diri wat post barukannn????kekekkekeke ;p Selamat melayan yer!


akupun sekarang duk hitung hari ..duk pikir +++.aishhhhh...bila yer, ibu nak jumpa buah hati ibu nie..yg selalu tendang sana tendang sini dalam perut ibu nie!tak sabar la sayang.. ;) Barang-barang adik semuanyer ibu dah siapkan!



Minggu nie dah masuk 39 weeks..aku masih bkojer dan terus berkojer..serious! memang dah tak larat.lebih-lebih lagi duk kira-kira anak tangga opis tu.huhuhu.nasib baikla, this week mr hubby ada di rumah.Kebetulan dia ambik cuti utk psediaan exam.Bertuahnyer badan sebab tiap2 hari aku di htr & diambil dr tmpt kojer!!uishhh..bahagia rasanyer saya!Lagi syok, dapat dating bersama time breakfast  & lunch hour bersama!Memang sangat indah!kekekkekekke.lagi-lagi time dah penghujung pregnant nie..lagila nak perhatian dr si hubby...yer tak? ;p Layanan 1st class ko!!



Dah nak penghujung nie..time bab nak makan..lagi la kesian kat aku nie!mana taknyer..perut dah makin padat ngan baby yang makin mmbesar..silap makan banyak jer..aishhhh..kompim pas makan aku dah tak larat nak jalan..huhuhuhu.mulala rasa MALAS ada...adoiiiii..sesak mak aiiii!!Pergerakan jangan cakapla..amatla slow-motion...sekali pandang aku jalanpun dah macam "penguin" serius!kelakarpun ada.hahhahahhaha. ;p



Tapi aku akui....sejak akhir-akhir nie..rajin btol aku duk mengemas rumah..tak kira la buat apa!bila rumah berselerak lagi la pantang aku!!uishhhh...bagus jugak pregnant kali nie.rajin ibukan?
Tapi hubby kata..aku sangat garang preggy kali nie.errkkkk..btol ker bang?aishh..biasala..anak nak masuk tiga..penat tu biasala...umurpun makin meningkat...tak sah kalau ibu tak jadi tarzan utk. satu hari!kakak auni & abg adipun paham pada ibukan?? ;p garang-garang ibupun..ibu sayang korang jugak!



Biasala..bila baby lum selamat kuar dari perut nie, mula la semua org duk ty. tak kira la opismate ker, jiran ker @ saper-saper yg kenal..(sbnrnya akupun duk tertanya-tanya pada diri sendiri jugak..  ;'( )aik, tak bersalin lagi?/aishhh...akupun tak tau nak jawap apa..ku BERSERAH! keekkekeke. ;p oke..oke..mereka ambik berat tentang aku tu!Sangat dihargai.






Tapikan... pirasat mr hubby, katanya... maybe tggu 40 weeks kut (macam masa abg adi kuar dulu kuttt)... baby syok dalam perut ibu!huwaaaaa  ;'(  errkkk..btol ker ha??





#kedudukan buah hati  ibu sekarang... ;p









No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...