CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, June 4, 2011

kehilangan...

Citer nie dah 'basi'..tp. mood tetap ada utk teruskan citer nie.Lagipun nie  kisah tentang kehilangan teman seperjuangan .Sekarang nie dia dah x bertugas kat opis...si dia dah pun selamat ber"hijrah" ke tempat kerja yg baru.nun di utara tu!
Sedih dowhhh.... ;'( 
Tertiba hilang teman utk aku bergosip cerita, bergurau senda ++ berkongsi masalah.. sgt.terasa kehilangannya!

Akhirnya, tercapai jugak impian sahabat baik ku nie!yelah..dah lama impiannya nak balik bekerja di negeri sendiri tu..Tahniah ikin!kompim, skrg ko tengah happy ++ senyum memanjang.yelah, syok tu dekat ngan familys tersayang..(nak gak aku merasa"nikmat"nya..;tapi boleh ker?huhuhuhu . mr hubby org selangor dan aku lak org perak..Kajang jgklah tempat yg sesuai utk aku & dia!) xper; biler aku rindu, aku pastikan akan pulang ke sana ketemu mereka ! ;(


Sempena meraikan berita gembira ++ sdih nie, aku dan teman-teman admint kolej berpakat mengadakan suprise party buat ikin!(konon-kononnya nak suprise; lastly, tak menjadi..kekekkeke) nie pun cadangan dr anisah & aleeka..merekalah "org. kuat" di sebalik party nie.TQVM sudi belanja kami mkn!

nie la sahabat ku;
tu dia..tgh duk berucap tu..tp duk tahan jgn la keluar air mata nie...hehehhe

biler dah kumpul ramai gini; emmm..terasa "dekat di hati"..hopely, ikatan persaudaraan antara kita semua akan kekal selamanya!insy. ;p





nielah sajian buat kami utk lunch hour nie!mmg kenyang!


smpat berposing tu..;p
tgok tag kat bju kami tu..sedihkan?
sponser by cik aleeka.sgt la kreatif!


the lastly, hadiah buat ikin dari kami unit admint.


yg pasti; kami sentiasa merindui awak!
"keep in touch!"

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...