CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, May 1, 2011

Tasik Idaman

Smpai jugak aku ke sini yer!mana taknya, sebelum ini aku cuma tgok dr jauh jer apatah lagi nak menyinggah.tupun mr hubby  ada bagitau  tempat nie = mknan sedap ++ best utk lepak! terpaksa la aku pendamkan ajer hajat tu! ;p

 tapikan..Akhirnya....;

Sempena hari kelahiran mak mertua ku itu...maka mr hubby ++ adik-beradiknya telah bersepakat nak belanja makan emak kat 'TASIK IDAMAN"..so, rancangan itupun telah di ON kan!makan lagiiiii!!!yuhuuuu..aku tumpang hepi skali! ;p
 lagipun hari nie, masing-masing ada + berhimpun di rumah mak + abah..1st may, labour day!cuti beb!



kami smpai awal sblum waktu maghrib..almaklum la, masing-masing ada anak kecil..cepat mkn, cepat la balik kan!heehehhehe...pukul 6.45 pm kami dah smpai ke sini!kawasan terapung pilihan kami!so, sempat jugakla aku ambik gmbor pemandangan di situ, sementara makanan smpai..jom! layannn.. ;)




nie la tmpt kami! ;p masih tak ramai lagi yg dtg kat sini.


ala,tak sempat nak shoot gmbor-gmbor mknan..cuma tersempat shoot makanan yg saki baki + licin je.emmm..jadi la.


eh-eh my hero la..biasa la, dah malam muka nye ngantuk ler!hero ngan acik pija!



masa utk kami pulang!!sudah kenyang, suka ati!lalalalalalalala ;p 
jumpa lagi yer!



2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...