CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, May 17, 2011

Mandi-manda


citer nie dah lama aku perapkan..kalau makanan; kompim dah basikan??hehehhehehe. 
bkn apa; aku tak berkesempatan nak "storykan" kat sini nie.Takperla; basipun tetap sedap gak kan!Janji korang layan citer kali nie.

Moh aku citerkan...

Tanpa dirancang...tertiba mr hubby ajak g mandi-manda kat Sungai Congkak tu...lagipun time tu mmg tengah musim panas!kalau dapat berendam nie..uishhhhh memang sangatlah seronok!saper tak suka berendam kat air kan?sejukkkkkk...dah lama weh aku tak mandi-manda + berkelah kat situ...

seingat aku lakan; last day aku pergi masa si kakak masih kecil..masa tu ada bbq ngan bebudak opis..ishhhh dah berkurun sgtlah!akhirnya..Mother's day..kami ke sana..berkonvoi ngan 2 buah kereta jer...memang happening!!


aku suka pemandangan kat sini....damai sesangat!!



ha!tengok tu...si ayah tgh melayan anak-anak mandi-manda...jeles si ibu!



aiseyyyy..si adik plak xmo turun mandi..asyik nak berdukungan ngan ayah...adik takut eh?



nasib baik kami dapat 'port' yg baik + selesa jugakla...almaklumla bawak budak kecik. ;p

masa utk makan!!macam-macam ada..

selesakan?



diaorg. sambung mandi!
aku plak jd photographer...alaaaa..


bila seharian dah berendam...mmg penat!tapi sgtlah lega sbb badan dah sejukkkkk...BEST!


waktu pagi, pergi dah petang baru  la kami pulang.
Sekejap sgt rasanyer!Lain kali kita berendam lagi eh!

kami dah nak pulang! BYE!




masih sempat jugak  kami nak berposing jap! ;p


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...