CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, April 4, 2011

Raja Buah!



Memang menikam kalbu!fuhhhhh baunya & rasanya....tangkap leleh beb!Sekarang niepun dah mula musim nya..kat mana-mana pasti ada yg jual..lagi-lagi kat kg. aku tu!cuma, aku tak berkesempatan utk balik kg lagi..kalau tak, kompim aku dpt merasa "party" buah durian nie, aku mmg peminat raja buah nie!hehehhehe ;p


Durian nie datangnya dr slim river ker kajang..jauh sesangat! btol-btol fresh dr dusun nie.satu rumah bau durian!Tq to my dearest youngest sister sebab sudi bawak durian nie utk familys kajang nie...sedap & manis rasanya!layannnnn...;p


Tertiba aku rindu eh!nak mkn kuah durian + cecah ngan roti gardenia, hasil buatan tgn.mak tu...huhuhuhu.
Bila la nak terbang balik kampung nie..adoiyaiii!!..mengidam plak aku nie.cmna???

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...