CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, March 7, 2011

Hari Kraf Kebangsaan 2011




Hari nie, aku & serombongan  staf kkhl telah berkunjung ke kompleks kraf kat jln conlay, k.lumpur..(atas jemputan dr pihak sana)kami naik coaster jer..maka, ari nie jugakla aku dikira bekerja separuh hari di opis dan separuh lagi di k.lumpur.wahhh..suka bangat beb!mana taknya dapat pergi jalan-jalan sambil cuci mata...lagi-lagi barang hasil kraftangan malaysia!minat tu!Tak silap akulah, kali terakhir aku "serbu" kompleks kraft pada tahun 2008..masa tu pergi ngan satu familys + mak & abahpun ikut.tak sangka, ari nie aku masih berpeluang ke sana semula!alhamdulillah...

coaster nie la yg bawak  kami ker sana.TQ to mr driver kami mr. kamal &  mr.faizal.

Kalau nak tahu, kehadiran kami disambut oleh pihak kraft...tak sangka pulak kami dibawa melihat setiap tempat sambil diberi penerangan...wah!ala-ala pelancong gitu...nak tak nak terpaksa la layan...walaupun hakikatnya masa tu  jugakla perut aku dah mula bergendang-gendang sambil menyanyi nak mtk. mkn!adoiyaii...masa utk makan sudah tiba..tekakpun dah makin haus...cuaca panas terik pulak tu!grrrrr....

tengok la nie, begitu asyik kami semua mendengar penerangan dr. brother kraf nie...buat-buat dengar sudahhh..;p

biler dah mula  di lepaskan utk cuci mata sambil berangan-angan nak beli...apa lagi, perghhhh...teruja beb!eh-eh, macam la aku nie bwk RM banyak sgt!.hehehhehe, tak per, xdapat bli janji dapat nengok...tapi, sempat gak aku beli "benda" nie..cantik x??simple jer utk hiasan di ruang tamu rumah.ok  la tu kan..


harga nya : 2 = RM10...jadila  utk.kenangan  di hari kraf  keb. 2011..

sempat jugak aku "zommm"kan barang-barang "pelik" bagi aku yg  dijual kat sana..jom layan!


errrrr...takut plak aku nengok nie...kreatif btol diaorg nie.

ukiran kayu niepun menarik!

tak sangka, tengah duk asyik jalan-jalan cari makan..tiba-tiba, owhhhhh...kat gerai kek lapis sarawak, si artis tu "deja moss" tengah promote kek lapis dia!apalagi, smpat gak aku & gengs ambik gmbor jap, tapi kami beli jugak kek lapis dia..aku x beli ler tp dpt rasa kek free..sedap gak !kekekkeke ;p


puas ati beb dapat peluang ke sana...hopely, tahun depan pihak kraf jemput kami lagi yer!aku tunggu....masa dlm perjalanan nak balik ke kolej, tiba-tiba hujan turun membasahi bumi...lebat beb!alhamdulillah,syukran ya ALLAH.., patutla panas terik tadi..

TQVM sebab sudi bagi cenderamata nie buat kami.CANTIK!



nie la segelintir geng-geng KKHL yg pergi...insy.taun depan kiter join skali lagi yer!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...