CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, January 24, 2011

Teruja nya saya!!

uh!!Hobi baru ku...apa lagi kalau bkn edit dan edit gambar...teruja beb!!sekali cuba..nak lagi dan lagi...macam ader kuasa magnet btol!
sekalung "trimas" buat mss anis...kalau nak tau, dia lah sifu, dan dialah penyebar nyer...hehehehhe..tiba-tiba aku menarik, tertarik..debommmmmm!!
Photo Scape....segala2nya anda boleh lakukan...hahhahaha (cis!ekshen aku!!!)...dah gilo meroyan aku dibuatnyer..kira klassss gitu!!lagi2 edit gmbor anak2...x lupa gak hubby tersayang...**wink-wink
Ha, nak belajor???senang jer..nnti jumpa saya ok??hehehehehhe

 Nie la hasil-hasil titik peluh saya...hahahhaha selamat menengok!pasti anda pun teruja!yer ker??eeeiiii.







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...