CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, January 28, 2011

Rindu sama kamo...

tiba-tiba..nak "feeling-feeling" jap...hehehhehe..x sabar nak balik kg!!iyer..hampir 1 BULAN tak menjenguk org kg...huhuhuhu...rindu bangat!!mak, abah....saya rindu sama kamo!!dan paling best rindu nak kumpul ramai2...wahai adik-beradik sekalian...., moh kiter sama2 gegar rumah mak & abah!!kiter lepak2..,gurau-senda & bertepuk-tampar...
sabar2...CNY tak lama lagi nak tiba...(dah mcm nak smbut rayer plak..hihihihi) menghitung hari nie...tik..tok..tik..tok...aku nak makan puas2 masakan mak....makan itu, makan ini...rindu beb!!
lagi-lagi..myambut kedatangan "org baru' dlm keluarga pakcik alias...wahhhhh..pasti meriah!!awal2 lagi aku dah "booking" tmpt kat hubby....oooo,semestinya!!booking ttp booking...hihihihi mujur hubby memahami!!thanks dear...
dan aku tahu, merekapun mesti rindu sama ku...lebih-lebih lagi pada anak2 ku..my heroin + hero!!opah & atuk dah x sabar tu..yerrr...anakanda memahami...yelah, dah makin membesar anak2 ku...kamipun teruja nak jumpa!!tunggu yerr..
biasala..anak perantauan...sejak anak dara lagi aku dah mula hidup berdikari..berhijrah cr rezeki di kl..hingga la aku dah berumahtangga, kajang pulak destinasi ku hingga sekarang..balik kg, ttp mjadi keutamaan ku...oohhh!!kalau sebulan x jumpa...aku boleh jadi gila!!!begitu eratnya kasih-sayang kami....telefon tetap tetefon..tp itu bkn jln penyelesaiannya....yg penting...berjumpa...itu janjiku..selagi mereka ader...selagi itulah aku ttp akan ke sana....yer, akan ku pegang sampai bila2..insy!
apa-apapun..kalian semua tetap dlm INGATAN ku selalu....sayang korang!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...