CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, January 18, 2011

Kojer Oh Kojer...

Yuhuuu..i'm coming....setelah 1 ari merehatkan fizikal + minda di rumah (eh2..rehatkah aku ha??mmm...) aku kembali menghadap kojer2 yg tersadai di atas meja opis nie...kerja....sentiasa ada dan ada...sabar yer eda, tak baik mengeluh!heheheheh...
Perkara penting yg perlu aku selesaikan...semestinya report LNPT...emm benda nielah tanggungjawap yg berat perlu aku pikul utk tiap2 tahun..Dah namanya keja kerajaan,tiap2 tahun kerja akan dinilai oleh BOSS..so, pandai2 la ambik hati yer!! (nak guna kipas @ aircond???hehehehe...sendiri mau ingat beb!!) akulah tukang mengumpul, merekod & menghantar lnpt...uh! segala markah penilaian utk staf2 ader di tgn aku...mari2,jika mau tahu markah, kasi suapan dulu yer!hahahahhaha...jahat punya olang!
dan, tiba-tiba..ari nie jugak aku menerima berita sedih...anak sulung mmber baikku satu opis sedang terlantar di hosp. kajang..ntah apa sakitnya, akupun tak tahu...emmmm...aku memahami, jika aku berada ditempatnya, pasti x senang duduk...yelah, saper yg  tak sayangkan anak oooo...sabar yer ikin, mgkin ader hikmah disebaliknya...ini semua ujian dr-NYA..byk2 berdoa...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...