CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, January 14, 2011

Cerita seorang "isteri" & "ibu" yg penyayang...

Seorg. isteri yang setia (chewahh...) dan bahagia bersama "mr.hubby" en.Mohd Izwandy (jawa dengkil mali...) sejak 11.06.2005.Perkenalan yg singkat akhirnya ke jinjang pelamin..."Southern Bank, jln imbi" pengikat kasih kami berdua...hihihihi.Kalau nak tahu, kami berdua satu bumbung mencari rezeki....tak disangka-sangka dlm diam2 kami mjalinkan ikatan yg suci murni sehinggalah termeterinya ikatan suami & isteri yg SAH!!syukran YA ALLAH..aku bahagia bersama dengannya!!

      *ini lah pujaan hati ku...~


Ibu kepada 2 org anak yg comel2 gitu!!Alhd. akhirnya aku memiliki sepasang cahaya mata..seorg heroin & hero..aku mengelarkan mereka supergirl & superboy!!comel tak???

MY SUPERGIRL..lahirnya pada 09.03.2006...pukul 7.00 mlm di hosp. kajang...namanya aku yg cari...Nur Qistina Auni..nak tau maksudnya???Cahaya Keadilan Ketenanganku..
Sekarang anak ibu dah besor panjang...5 tahun sudah!!cepatnyer masa berlalu...moga supergirl ibu nie mjadi anak yg bijak & solehah!amin..


Selepas 4 tahun berlalu..akhirnya saat2 yg aku & hubby tggu...lahirla anak yg kedua....Jauh jaraknya dengan my supergirl tu!!apa2pun kami sangat2 teruja & gembira!!alhamdulillah...rezeki buat kami...
MY SUPERBOY nie lahir pada 15.08.2010..pukul 4.25 ptg di hosp yg sama dgn kakaknya...mana lagi kalau bukan kajang with love..ingat lg,masa nie bulan posa...huhuhuhu..Muhammad Adi Zaim ....ha!nama nie hubby aku yg cari..kononyer macam tajuk citer adi dan ayah!hihihi...apa2pun ibu suke nama nie!Maksud nama my superboy, nama sahabat pemimpin...Skrg umurnya sudah 5 bulan!!


** ini lah permata hati ibu & ayah!!LOVE both of u...


                               

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...